FORTÆLLINGER OM KOMMUNIKATION OG BRANDAKTIVERING
Vi blogger om influencer marketing, design, storytelling, AR, PR og SoMe i skøn forening
Kommunikation i et brandperspektiv
Pandemi – en kommunikativ smeltedigel du skal turde fyre op i
Pandemi – en kommunikativ smeltedigel du skal turde fyre op i Kommunikativt har COVID-19-pandemien stillet os stolen for døren og krævet nytænkning.Pandemien har krævet og kræver stadig, at vi ser på vores kommunikation, som vi ser på opgaverne i et Escape-room eller når vi spiller [...]
Issues Management
De fleste brands og virksomheder har issues. Men det er ikke alle virksomheder, der tager de issues alvorligt eller er gode til at håndtere dem – inden de udvikler sig til kriser eller inden konkurrenterne positionerer sig på et issue. Issues management er et strategisk kommunikationsredskab til at ændre, fastholde eller udvikle, hvordan et brand opfattes hos vigtige stakeholders.
Reputation Management
Hvis det af og til er din opgave at inspirere, motivere og guide medarbejdere eller påvirke en målgruppe, så læs videre. Kommunikationsarbejde burde altid omfatte omdømme-arbejde – for dig som person, for dit brand eller din virksomhed. Det er det Reputation Management handler om. Strategisk kommunikation skal skabe omdømme. Image. Karakter. Strategisk kommunikation er ikke bare at råbe højst. Eller at betale mest for at kommunikere.