Blog2021-09-08T10:26:11+01:00

FORTÆLLINGER OM
KOMMUNIKATION OG BRANDAKTIVERING

Vi blogger om influencer marketing, design, storytelling, AR, PR og SoMe i skøn forening


PR-TENDENS #SAMMENHVERFORSIG

Aldrig før har myndigheder opfordret folk til at være digitalt sociale. Det betyder ikke blot et skift fra aktiviteter og events til digital PR. Målet med PR har også ændret sig: PR skal ikke primært sælge i disse tider eller skabe en kortsigtet markedsgevinst. PR skal bygge omdømme.

Augmented Reality

Augmented reality bliver de næste år en stor del af forbrugernes liv – er dit brand og dine produkter klar til at træde ind i den virtuelle krig om forbrugernes opmærksomhed, præference og loyalitet?

Brandaktivering

Brands og budskaber er der nok af. Derimod mangler der interaktion og involvering og derfor også loyalitet og brand-love. Brandaktivering handler om at knytte en følelsesmæssig relation mellem forbruger og brand gennem mindeværdige oplevelser. Vi har specialiseret os i brandaktivering baseret på stærke fortællinger, der giver værdi for forbruger, brand og medier.