FORTÆLLINGER OM KOMMUNIKATION OG BRANDAKTIVERING
Vi blogger om influencer marketing, design, storytelling, AR, PR og SoMe i skøn forening
Kommunikation i et brandperspektiv
Brug de fem nyhedskriterier og få mere og bedre medieomtale
De fem nyhedskriterier er et journalistisk værktøj, som hjælper dig med at mediesikre en historie. Hvis din historie eller pressemeddelelse opfylder et eller flere af kriterierne, er du godt på vej. Her giver vi dig vores bud på, hvordan du bruger de fem nyhedskriterier for at få succes med din pressemeddelelse og dermed mere medieomtale.
Guide: Fem gode råd til din pressemeddelelse
Hvordan skriver man en god pressemeddelelse? Målgruppe, sprog, nyhedstrekant, pressebillede og medievalg. Fem ting, du skal være opmærksom på, når du skriver en pressemeddelelse. Tjek her og få mere målrettet omtale.
Sådan ser en god PR-kampagne ud – vi har udvalgt tre stærke bud
Stærke PR-kampagner får dig til at føle noget. At reagere på kampagnen. Få vores bud på tre succesfulde PR-kampagner og læs hvorfor, de er succesfulde.