FORTÆLLINGER OM KOMMUNIKATION OG BRANDAKTIVERING
Vi blogger om influencer marketing, design, storytelling, AR, PR og SoMe i skøn forening
Kommunikation i et brandperspektiv
Sådan ser en god PR-kampagne ud – vi har udvalgt tre stærke bud
Stærke PR-kampagner får dig til at føle noget. At reagere på kampagnen. Få vores bud på tre succesfulde PR-kampagner og læs hvorfor, de er succesfulde.
Mediehåndtering – klassiske medier hitter under COVID-19.
Mediehåndtering har været afgørende i kampen for at holde COVID-19 under kontrol. Men hvordan har mediehåndteringen fungeret og har den nået de unge? Vi har spurgt dem.
PR-TENDENS #SAMMENHVERFORSIG
Aldrig før har myndigheder opfordret folk til at være digitalt sociale. Det betyder ikke blot et skift fra aktiviteter og events til digital PR. Målet med PR har også ændret sig: PR skal ikke primært sælge i disse tider eller skabe en kortsigtet markedsgevinst. PR skal bygge omdømme.