Giv dit brand liv og relevans med Augmented Reality marketing

AUGMENTED REALITY FOR FULD UDBLÆSNING

Den virtuelle krig om forbrugernes opmærksomhed, præference og loyalitet er skudt i gang

Brug Augmented Reality marketing til at bringe dit brand til live og inkluder din målgruppe i en fremtidsorienteret og mere personlig brand-oplevelse.

Få del i den teknologi, giganterne anvender, via et Augmented Reality-bureau

Teknologigiganter som Google, Snapchat og Facebook investerer stort i Augmented Reality. Det baner vejen for en ny digital virkelighed, hvor forbrugere får adgang til unikt og berigende indhold.

Tidligere var Augmented Reality forbeholdt de vilde front runners. I dag understøtter de fleste smartphones Augmented Reality via de mest downloadede apps; Facebook og Snapchat.

Derfor er vigtigt, at du vælger et Augmented Reality-bureau, der udvikler Augmented Reality-oplevelser direkte til brug via Facebook og Snapchat. Det er slut med download af specielle apps, og du kan nå din målgruppe der, hvor de mediemæssigt befinder sig mest og bedst.

Luk op for en ny verden med Augmented Reality-marketing

Augmented Reality er en kreativ og spændende vej til forbrugernes hjerter. Som kommunikationsspecialister har vi fået et nyt værktøj i kassen til at skabe fortællinger, som andre involverer sig i og deler med netværk og familie. Og redskabet er ikke bare relevant på en given  brand activation-event, men kan let ‘rejse’ med forbrugerne hjem.

Forskellen på Augmented Reality, Mixed Reality og Virtual Reality

Mange er i tvivl om forskellen på Augmented Reality, Mixed Reality og Virtual Reality. Men fortvivl ikke. Det er ikke så bøvlet.

  • Augmented Reality: Her tilføjes virtuelle elementer til den virkelige verden – eller der skabes et ’univers’ man kan træde ind i. Begge dele kan opleves via en smartphone. Augmented Reality kræver ikke nogen form for udstyr.
  • Virtual Reality: Her erstattes den virkelige verden med et virtuelt univers. Virtual Reality skal opleves via VR-briller.
  • Mixed Reality: Her tilføjes virtuelle elementer til den virkelige verden. Elementerne opfører sig, som om de hører hjemme i den fysiske verden. Mixed reality kræver også brug af særlige briller.

Mobil-baseret Augmented Reality forventes at stå for over 95% af markedet i de kommende år.

Se med

Vi har allerede skabt sjove og relevante kundeoplevelser for Nordea og Danske Spil med Augmented Reality. Oplev Nordea-casen her.

SKAL VI SNAKKE?

Har du en udfordring, vi skal hjælpe med?