AUGMENTED REALITY FÖR MAXIMAL EFFEKT

Det virtuella kriget om konsumenternas uppmärksamhet, preferens och lojalitet har börjat.

Använd Augmented Reality för att göra ditt varumärke levande och inkludera din målgrupp i en framåtblickande och mer personlig varumärkesupplevelse.

Få del i den teknologi giganterne anvender via dit Augmented Reality bureau

Teknologigiganter som Google, Snapchat og Facebook investerer stort i Augmented Reality. Det baner vej for en ny digital virkelighed, hvor forbrugere får adgang til unikt og berigende indhold. 

Tidligere var Augmented Reality henvendt de vilde front runners. I dag understøtter de fleste smartphones Augmented Reality via de mest downloade apps; Facebook og Snapchat.

Som Augmentet Reality-bureau udvikler vi dit brands Augmented Reality-oplevelser direkte til Facebook og Snapchat. Helt uden download af specielle apps, kan du nå din målgruppe, dér hvor de befinder sig.

Luk op for en ny verden med Augmented Reality marketing

Augmented Reality er en kreativ og spændende vej til forbrugernes hjerter. Som brand activation-bureau og kommunikationsspecialister har vi fået et nyt værktøj i kassen til at skabe fortællinger, som andre involverer sig i og deler med netværk og familie.

Vi har allerede skabt sjove og relevante kundeoplevelser for Nordea og Danske Spil. Oplev vores Augmented Reality cases for Nordea og Danske Spil her (link til case).

Forskellen på Augmented Reality, Mixed Reality og Virtual Reality

Mange er i tvivl om forskellen mellem Augmented Reality, Mixed Reality og Virtual Reality. Augmented Reality kræver ikke nogen form for udstyr:

  • Augmented Reality: Her tilføjes virtuelle elementer til den virkelige verden – eller der skabes et ’univers’ man kan træde ind i. Begge dele kan opleves via en Smartphone.
  • Virtual Reality: Her erstattes den virkelige verden med et virtuelt univers. Skal opleves via VR-briller.
  • Mixed Reality: Her tilføjes virtuelle elementer til den virkelige verden. Elementerne opfører sig som om de hører hjemme i den fysiske verden. Kræver i dag særlige briller.

Mobil-baseret Augmented Reality forventes at stå for over 95% af markedet helt frem til 2022.

Augmentet reality
Essencius - PR- og kommunikationsbureau

VILL DU PRATA MED OSS?

Har du en uppgift som vi ska hjälpa till med?

Kontakta oss